29 Eylül 2009 Salı

Körfez'in 'iç'ine Türk etiketi giriyor

Bir yılda üç mağaza açan ve zincir mağalarda da satılan Türk iç giyim markası Girlstop, gözünü yurtdışına da dikti. İsrail'de satılan Girlstop, Körfez Ülkeleri'ne de girecek.

Neredeyse haftada bir kere yıkanan ve üç günde bir iç çamaşırı değiştiren Türk tüketicisinin bu alışkanlığına rağmen yaratılan 'Girlstop' iç giyim markası, bir yılda ikisi kendisine ait olmak üzere üç mağaza açmayı ve YKM ile Maxi gibi zincir mağazalarda yer almayı başardı. Türkiye'nin yanı sıra İsrail'deki zincir mağazalara da kendi markasıyla iç çamaşırı satan kuruluş, bu yıldan itibaren Körfez ülkelerinde de büyümeyi amaçlıyor. Bu yıl İstanbul, Ankara ve İzmir'de birer mağaza açmayı hedeflediklerini söyleyen Girlstop Genel Müdürü Şafak Esentan Akmete, "2008 yılına kadar 10 mağaza açacağız. Yurtdışında da ilk etapta Dubai ve Suudi Arabistan olmak üzere tüm Körfez ülkelerinde mağaza açmayı planlıyoruz" dedi.
İç giyim pazarına yeni girmelerine rağmen hızla büyüdüklerini ifade eden Akmete, "Bunu hem rakipsiz olmamıza hem de Türk kadınına bir yaşam biçimi sunmamıza bağlıyorum. Çünkü bizim mağazalarımızda sadece iç çamaşırı satılmıyor. Bir kadının ihtiyaç duyabileceği tüm özel ürünler bulunuyor" diye konuştu.

Eşlere esprili çamaşır

Mağazalarında çamaşırın yanı sıra, pijama, gecelik, sabahlık, terlik gibi ürünlerin de satıldığını dile getiren Akmete, "Mağazalarımızdan kadınlar kadar eş ya da sevgilisine esprili ve seksi çamaşır almak isteyen erkekler de alışveriş yapıyor" açıklamasını yaptı. İç çamaşırı kullanımının eğitim ve kültür düzeyiyle doğru orantılı olduğunu da vurgulayan Akmete şunları söyledi: "Nasıl gelişmiş ülkelerde diş macunu, tuvalet kâğıdı, kâğıt havlu tüketimi yüksekse iç çamaşırı tüketimi de fazla. Çünkü kişisel bakımlarına önem veriyorlar."